cat-right

Дэлхийгээр тойрон аяллаашд

дээр гүүглд би хайртай гэж нэг найз маань дуу алдаж байж билээ(Google earth ийн тухай яриагүй шүү). үнэхээр би ч гэсэн гүүглд хайртай. хайрлахгүй байхын ч аргагүй. түүний бидэнд олгож буй шинэ шинэ боломжууд үнэхээр гайхалтайгаар бидний амьдарлыг орвонгоор нь өөрчилж байна.

google search engine
google earth
google checkup
google docs
google products
google pages
igoogle

тээл blogger, youtube, bla bla наян боломжуудыг та бүхэн мэдэх байх харин би яагаад энэ бичлэгийг бичих болов гэхээр өнөөдөр ажлаа хийжээсэн чинь миний хажууд суудаг австрали хүүхэн намайг дуудаад чи миний төрсөн гэрт очиж үзэх үү гэдэг юм байна. би ч тэгэе л гэлээ. тээд тэр гүүгл рүү ороод зүгээр л намайг ангайлгаж орхилоо.

энэ бол maps.google.com энэ хэсэг өмнө нь байсан л даа гэхдээ street view гүй байсан үүнийг саяхан зарлажээ.






тээд бид хоёр тэдний гэрийн гадуур эргэлдчээд сургууль ажил ээж аавынх нь гэр бүр машааныг нь хүртэл харчаад францын гудамжаар жаал зугаалж ийш тийш харсан шиг эйфлийн цамхаг дээр ч очсон та нар туршаад үзээрэй

Яваандаа муу гүүглээрээ л трэвэл хийдэг болхын байна л доо.

одоогоор америк, австрали европын цөөн хэдэн хотууд руу очиж болжын цаашдаа бүгдийг харах боломжтой болох байлгүй дээ. гүүгл ээрт юу ч биш болжээ цаана чинь!!!

4 Сэтгэгдэлүүд:

Unknown said...

Гүүгл ч бла бла байлай авчий шүү. Гүүглийн үйлчилгээнүүд надад тааладгддаг чи гүүл иарт ийн 3ди г нь үзсэн үү. Тэр бүүр тасарцан байлээ. Би ч бас гүүглд хайртай. Би гүүглрүү орох дуртай. :-p

I Love Google ... гсн ккк

Би шинэ блог нээж байгаа орж байгаарай хөө. http://muguidurs.blogspot.com

3apaa said...

Виз мизгүй тэнэж явахад л амар юм байнадөө. Гүүгл воорк гэж гарч ирээд америкт ажил хийлгээд унахым биш байгаа?

Munkhbayar said...

гүүгл би чамд хайртай

Anonymous said...

Ooroo yag haana yamar yam tamgiin gazar ajilladag um be?

Сэтгэгдэл үлдээх

Сэтгэгдэл үлдээж байгаад тань баярлалаа