cat-right

Би гэж юу вэ?

Ёооё юм бодсоор байтал бүр толгой өвдчихлөө. Би ч энэ муу тархийг их зовоох юмдаа. Тархиа зовооно гэснээс Хүний тархи сонин эд шүү… яаж ажилдаг юм болдоо. үрчлээтэж хуниралдсан нялцгай юмны хаанаас нь ийм зүсэн зүйлийн бодлууд гарна вэ?

Шинжлэх ухааны үүднээс нь тайлбарлуул үрчлээ болгондоо мэдээллүүдийг агуулж, мэдрэлийн эс гээчээрээ мэдээлэл хүлээж аваад холбогч эдүүд нь мэдээлэл боловсруулдаг сонин гайхал байхана. Хүний тархи сайн ажиллана гэдэг нь мэдрэлийн эсүүдийн хоорондох холбогч эдүүд хир сайн ажиллаж байна вэ гэдэгтэй л холбоотой. тархины эсүүд олон байх тусмаа л сайн байдаг гэж хүмүүс боддог гэтэл тийм биш юм гэнэ шvv. Саяхан эрдэмтэд судалж судалж тархины үйл ажиллагааны үндэсийг нээсэн чинь тархи бодож сэтгэнээ гэдэг нь ердийн л нэг болзолт рефлекс байдаг байгаа. Бодоод байхаар яг л тийм юмдаа. тогтооно гэдэг нь бидний тархи юмыг рефлексжүүлж байгаа хэрэг, харин түүнийг боловсруулж байгаа нь рефлексvvдээ цэгцтэйгээр эрэмбэлж, зvй зохистойгоор ашиглахын нэр болой. Бид ямар нэгэн юмыг бодохдоо заавал ургуулан боддог. Тvvнээс хэзээ ч сэжvvр байхгvй байхад шууд бодож чаддаггvй. Жишээ нь гуталыг бодохын өмнө хөл ч юмуу эсvvл vдээс гэх мэт гуталтай холбоотой зvйлийг заавал бодсон байдаг. Тэхээр өмнө нь vдээс гэсэн дохио тархинд өгхөд цаана нь гутал гэсэн реакц өгж байхаар рефлекс тогтож байсан л байхана. Vvнийг бид сурах, цээжлэх гэж нэрлэцгээдэг ..... Тээр ингээл өнөөх муу тархиа улайстал нь ажиллах юм. Гэтэл хэн энэ мууг ингэтэл нь зовооно вэ? Би шvv дээ! Тэгвэл би гэж яг юу юм бэ? Тархи лав биш байхана... Хаанахын хэн ч гэнvv нэг эрдэмтэн Би г ДНК гэж тодорхойлсон байдаг. Днк бол хvний материаллаг бvхний vндэс (Хөл гар, нvvрний хэлбэр, тэр ч байтугай тархины бvтэц) гэтэл энэ бvхнээ бид миний хөл, миний гар, миний тархи гэх мэтчилэн ярьдаг. Ингээл бодхоор тархи 360 градус эргэнэ дээ ..........

Би г тусгайлан судалдаг философийн урсгал байдагл даа харамсалтай нь миний тархи юмыг муу рефлексжvvлдэг бололтой эсвэл их дээр vед уншиж байсан болхоор тархи маань Shift + Delete хийсэн биз нарийн санахгvй байна. Тэдний vзэлээр бол би нь оюун санаалаг бөгөөд матераас огт ангид зvйл гэж байсан. Харин одоо би vvнийг их дэмжиж байгаа ч өөрийнхөө байр суурийг товч илэрхийлэхийг оролдоё.

Билл Гейтс ДНК гаа сансарлуу илгээж өөрийгөө дэлхий сөнөсний дараа ч оршин байлгах алхам хийсэн. Тэр ДНК нь нисч очоод өөр гариг дээр Билл тэй усны дусал шиг адилхан хvн болон амьдарч болох л юм. Харин хэзээ ч Билл Гейтс болохгvй. Өөрийгөө Билл гэж огт бодохгvйшд юун МайкроСофт юун Виндоус Алийг нь ч мэдэхгvй ... Харин Билл Гейтс ийн Дурсамжыг Осама Бийн Ладенд суулгачихвал манай алан хядагч маань бодож эхлэнэ дээ. ”Намайг Билл гэж дууддаг би 90 ээд онд Майкрософт гэдэг компани аа байгуулж байсан, ингэхэд би чинь яасан их сахал vстэй болчивоо” гэх мэт. Тэхээр миний дэвшvvлж байгаа санал бол ”Би гэдэг нь ерөөсөө л хvний дурсамж юм”. Дээр дурьдсан нэрийг нь санахгvй байгаа философийн онолтой ойролцоо матераас тусдаа ойлголт болж таарч байгаам. Би бол бие организм vvссэний дараа тvvний тусламжтайгаар бvрэлддэг нэг ёсны мэдээлэл юм. Яаж бvрэлдэхvv гэхээр сурах замаар дээр ярьсанчлан рефллекс тогтдог зарчмаар ч гэж хэлж болно. Уншигч та миний бичвэрийг хэт идеалист байна гэж бодож байж болох юм. Би арай материалист талаас нь тайлбарлах гээд vзэе л дээ. Зvйрлэвээс хvний тархи нь компьютертэй төстэй. Хийгдсэн материал, хөгжил, бvтэцээрээ өөр боловч зарчмын хувьд адил гэдэгтэй материалист vзэлтэй хvн бvхэн санал нэгдэх болов уу. Хэрвээ хvний дурсамжийг дижитал хэлбэрлvv шилжvvлж болдог бол (тархи мэдээллийг ямар нэгэн хэлбэрээр хадгалдаг, тvvний зvй тогтолийг олж тогтоогоод компьютерийн 1 0 гэсэн хэлэнд хөрвvvлэх боломж бий гэж итгэж байна) хvний бvхий л дурсамжыг хvний тархитай төстэйгөөр илvv нарийн бvтээсэн хиймэл тархинд (нэг ёсны компьютерт) суулгавал тэр машин нь чиний “Би” болох болно.

Vvнээс цааш лавшруулаад бодвол бvр аймшигтай болж эхлэнэ. Сvvлдээ бvр хvний бие гэдэг энэ хоёр хөлтэй хохьмой толгойтой ”хэрэгсэл” хэрэггvй болох биз. Матриц кино н дээр гардаг шиг өөрсдийн бvтээсэн аврага том сервертээ дурсамж бvр өөр өөрийн профайл, фолдерvvдийг vvсгээд тус бvрдээ өөрсдийн мөрөөдлөөр амьдарцгаана ..... Vvнээс цаашихыг нь танд vлдээе. .....

2 Сэтгэгдэлүүд:

Anonymous said...

Tolgoi uvdchihluu, chinii bichseniig unshih geed. Zugeer unshigdahgui tolgoi bas ajilluulaad bhiin :-)

Anonymous said...

Маш гоё бичсэн байна аа.

Сэтгэгдэл үлдээх

Сэтгэгдэл үлдээж байгаад тань баярлалаа